یوگا یا پرستش شیطان؟؟”

یوگا یا پرستش شیطان؟؟”

 

“یوگا یا پرستش شیطان؟؟”

"یوگا یا پرستش شیطان؟؟"

بسم الله الرحمن الرحیم
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

“یوگا یا پرستش شیطان؟؟”

امروز داشتم اطراف کتابفروشی های تهران چرخی میزدم که یه سری اسامی کتابهای مختلف تو زمینه یوگا خیلی توجهمو به خودش جلب کرد .

مثل : **یوگا و لاغری**یوگا در ۲۸ روز**یوگا برای شفا بخشی**یوگا و درمان کمردرد**یوگا و سیستم گوارشی** و… .اون هم درست در کنار کتاب های مذهبی و قران و … ، 

مثل اینکه این یوگا دوای همه دردهای روحی و جسمیه!!!!!!!
یه سرچ کوچولو تو اینترنت که انجام دادم نتایج جالبی عایدم شد.

البته شما هم شنیدید که افراد در یوگا ساعت ها با بعضی حرکات آرام و چند ذکر مخصوص ، به یک چیز خاص مثل لوبیا و یا یک سنگ و چیزی شبیه آنها متمرکز میشن. آخه مگه این سنگ و لوبیا چقدر میتونه منبع انرژی باشه؟
واقیت اینه که یوگا افکار و رفتار و ذهن خیلی از ما و بخصوص جوانان را بخود اختصاص داده و آنها را از نماز و یاد خداوند که سرچشمه ی اصلی انرژی هست دور کرده! 

با این وجود شاید خیلی از ما هم بجای نماز ، یوگا رو انتخاب کرده باشیم و بجای الله نیز کائنات رو .
اما بهتره که تو این مورد یه کم تردید به خودمون راه بدیم و با یه سرچ ساده یا رجوع کردن به منابع همین مقاله از واقعیت امر اگاه بشیم.وبا در دست داشتن مدارک و مستندات معتبر وجود رابطه بین یوگا و اعمال و رفتار شیطانی رو متوجه بشیم.

این موضوع رو هم متذکر بشم که که با ارایه این مقاله قصد نداریم تا پیرامون فلسفه ی عرفان های غیر الهی و مادی همچون عرفان های بودایی و هندی، و نیز ورزش های تئوسوفیکالی همچون « یوگا » قلم فرسایی کنیم و از این طریق عرفان های غیرالهی مذکور را زیر سوال ببریم؛ چون تا به الان در این رابطه مطالب بسیاری بیان شده و محققان متعددی در این باره سخن گفتن.

اما…

با کمال تأسف باید گفت که این ورزش به ظاهر عرفانی منحوس و نامناسب، در سال های اخیر، به شدت در ایران طرفدار پیدا کرده و کتاب های زیادی اندر فواید و مناقب « یوگا » چاپ شده؛ اون هم در حالی که کتب مذهبی و اسلامی ما در کشورمان کمیاب و نایاب هستن! 

در این مقاله سعی داریم تا به کمک اسناد و مدارک، ارتباط « یوگا » را با « شیطان پرستی » بیان کنیم و از دسایس « دجال احتمالی آخرالزمان » یعنی « فراماسونری جهانی » در اشاعه و ترویج بین المللی این « تعالیم منحوس و شیطانی » به ظاهر عرفانی، پرده برداری کنیم.

اما « یوگا » چیست؟

اگر این سوال از طرفداران « یوگا » پرسیده شود، آن ها خواهند گفت که عظمت « یوگا » در قالب الفاظ نمی گنجد!!!
البته اگر این تعارفات و بزرگنمایی ها را کنار بگذاریم، باید بگوییم که مطابق ادعاهای طرفداران « یوگا »، « یوگا » مجموعه ای از مراقبه ها، تمرین ها و ورزش های « جسمی » و « ذهنی » است که به منظور تعالی جسم و روح به کار گرفته می شود.
این تعلیمات شامل هفت عنصر « آسانا : Asana » (نرمش های کششی)، « باندها : Bandha » (قفل های روان عضلانی انرژی)، « چاکرا : Chakra » (مراکز روانی – انرژی زای جسم پنهان)، « مانترا : Mantra » (صوت یا ارتعاشات انرژی)، « مودرا : Mudra » (وضعیت های انرژی زا)، « نادی : Nadi » (مجاری و کانال های انرژی)، « پرانا : Prana » (انرژی حیاتی) می باشد که این تعلیمات، ریشه در مکاتب الحادی قرون باستان مشرق زمین دارد.

در طی این کلاس ها، ضمن تعلیم حرکات ورزشی یوگا (آسانا)، سایر تعالیم مرتبط با یوگا از جمله عرفان های غیر الهی هندو و بودایی نیز به فراگیران آموزش داده می شود تا آن ها بتوانند با تمسک به عرفان های نامبرده، روح و جسم خود را اعتلا بخشند!

اما « یوگا » چه ارتباطی با پرستش « شیطان » دارد؟

مطابق گفته ی طرفداران « یوگا »، « شیوا : Shiva » الهه و خدای « یوگا » می باشد(۷) و به همین دلیل، الهه ی هندو « شیوا : Shiva » عمدتاً در حین انجام « مدیتیشن یوگایی » به تصویر کشیده می شود.

جالب این که تعداد زیادی از منابع مکتوب « یوگا »، فلسفه ی « تعالیم یوگا » را « پرستش شیوا » عنوان کرده اند.

اما موضوع موقعی نگران کننده می گردد که بدانیم « شیوا » همان تمثال « شیطان » در آیین هندو است! 
نگاهی به کتاب مرجع شیطان پرستان یعنی « انجیل شیطانی: The Satanic Bible » می تواند کمک زیادی به بررسی این ادعا نماید. 
در این کتاب، « Anton Szandor Lavey » نویسنده ی کتاب و رهبر سابق شیطان پرستان جهان، در مبحث « نامهای شیطانی (دوزخی): The Infernal Names »، نام « شیوا : Shiva » الهه ی هندویان و « کالی : Kali » دختر « شیوا » و یکی دیگر از الهه های هندویان را در کنار نام های دیگری همچون « شیطان »، « لیلیث »، « ایشتار »، « ست » و سایر نام های شیطانی ذکر نموده است.

بله عزیزان! آنچه که با نام « یوگا » و به عنوان ورزشی فرحبخش و روحانی مورد تبلیغ و ترویج قرار می گیرد، چیزی نیست جز اوراد، اذکار، حالات و نرمش ها و سماع هایی که به منظور پرستش خدای شیطانی هندویان باستان یعنی « شیوا » صورت می گیرد و فراگیران « یوگا » در طی کلاس های خود می آموزند که با اوراد و اذکار و حالات بدنی خاص خود، انرژی حیاتی! را از الهه ی شیطانی « شیوا » طلب نمایند.

البته عمده ی فراگیران یوگا از مسایل پشت پرده ی این ورزش تئوسوفیکال خبر ندارن و کلاهی بزرگ بر سرشان گذاشته شده و نمی دونن که آنچه آن ها به منظور طلب آرامش روحی انجام می دن، چیزی جز پرستش شیطان (آن هم با طعم هندی اش!) نیست!

البته موضوع تنها به همین جا ختم نمیشه. بلکه شواهد متقنی وجود دارن که نشون میدن، عمده ی رهبران یوگا، در معابد الهه های شیطانی رشد کردن و یا بدون هیچ شبهه ای عضو تشکیلات شیطانی « فراماسونری جهانی » بودن. 

سه تن از رهبران فراماسونری:

« راما کریشنا » یکی از معروف ترین چهره های آیین هندوی نوین و یکی از تاثیرگذارترین و مشهورترین رهبران « یوگا » در عصر جدید می باشد.« راما کریشنا » تاثیرات مهمی در احیای آیین هندو و ترویج اجزای آن همچون یوگا داشته است و از سوی دیگر نیز با تربیت شاگردان برجسته ای همچون « سوامی ویواکاناندا » موجب انتشار جهانی « یوگا » در قرون اخیر گردیده است.

راما کریشنا، رهبر محبوب بسیاری طرفداران « یوگا » که به ریاضت و زهد مشهور بوده است، به پرستش تجسم « شیطان » در آیین هندو یعنی الهه « کالی » مشغول بوده، و خود را « فرزند کالی » یا به تعبیر بهتر « فرزند شیطان » می نامید و به این لقب خود، افتخار می نمود!

« سوامی ویوکاناندا »، یکی از رهبران « جنبش استقلال طلبانه ی هند » بوده است.البته شهرت او تنها به این امر محدود نمی گردد. بلکه وی یکی از شخصیت های مشهور و یکی از پیشگامان « ودانتا » و « یوگا » در قرون اخیر می باشد!وی شاگرد « راما کریشنا » بوده و کسی بود که به « یوگا » شهرتی جهانی داد و این ورزش تئوسوفیکال و رازآمیز را به اروپا و آمریکا برد و آن را به مردم این سرزمین ها معرفی نمود. شاید به جرأت بتوان گفت که هیچکس همانند « سوامی ویواکاناندا » در انتشار جهانی « یوگا » نقش نداشته است . جالب است که بدانیم این شاگرد برجسته یک فراماسون معروف بوده و شکی در مورد عضویت وی در لژهای ماسونی وجود ندارد.

بهاگوان شری راجنیش (اوشو) » یکی از چهره های معروف و مشهور عرفان های نوپدید هندی بوده است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان برای خود رقم زده است .« اوشو » نیز تبحر فراوانی در « یوگا » داشته و حتی کتابی با عنوان « Secrets of Yoga : رازهای یوگا » تألیف نموده است و به همین دلیل در زمره ی سردمداران تعالیم « یوگا » قرار می گیرد.

این چهره ی مشهور و محبوب « یوگا » و این رهبر به اصطلاح عرفانی هند، در لا به لای تعالیم شیطانی خود، انسان را به لاقیدی، بی بند و باری و فساد دعوت می کرده است؛ به نحوی که تأکید وی بر آزادی ها و لاقیدی های جنسی به حدی بوده که به وی لقب « کاهن و پیشوای جنسی » داده شده است.

و اما قضاوت با شما…




:: موضوعات مرتبط: شيطان پرستي , آخر الزمان , ,
:: برچسب‌ها: در شیطان پرستی برچسب‌ها "یوگا یا پرستش شیطان؟؟" ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : amirantimasan
تاریخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
» فیلم مستند هدیه برگشتی / روایتی دیگر از نفوذ دستگاه امنیتی ایران در اپوزیسیون خارج‌نشین / لینک مستقی
» دانلود برنامه ذوالقرنین کیست استاد رائفی پور
» پارلمان اروپا نماد دشمنی با خدا
» شراب موش در شبکه من و تو
» صهونيسم
» شبکه های ماهواره چه تناسبی با فرهنگ جامعه ی ایرانی دارد؟!
» کشف راز اعلام مرگ بن لادن در روز اول ماه می!!!
» فیلم سخنرانی استاد رائفی پور / فراماسونری / موسسه موعود / لینک مستقیم دانلود
» فیلم مستند سقوط جمهوری / Fall of the Republic Documentary / لینک مستقیم دانلود
» پرده برداری از نماد شیطان در باکو
» فیلم مستند تهاجم شیطانی / تهاجم فرهنگی و استعمار فرانو / لینک مستقیم دانلود
» فیلم مستند بانک، جنگ با خدا / مروری بر سیستم اقتصادی پول مبنا / لینک مستقیم دانلود
» فیلم مستند اغوا / قسمت هفتم / نظم نوین جهانی / لینک مستقیم دانلود مجموعه مستند اغوا محصول گروه بقی
» فیلم مستند اغوا / قسمت پنجم / نمادها ۱ / لینک مستقیم دانلود
» فیلم مستند اغوا / قسمت چهارم / شوالیه های معبد / لینک مستقیم دانلود
» فیلم مستند اغوا / قسمت سوم / کابالا ۲ / لینک مستقیم دانلود
» فیلم مستند اغوا / قسمت دوم / کابالا ۱ / لینک مستقیم دانلود
» فیلم مستند اغوا / قسمت اول / شیطان / لینک مستقیم دانلود
» مستند اسرار ۱۱ سپتامبر / Documentary 911 Mysteries: Demolitions / زیرنویس فارسی / لینک مستقیم دانلود
» فیلم مستند فارنهایت ۹-۱۱, Farenheit 9/11 / مایکل مور / دوبله فارسی / لینک مستقیم دانلود
» فیلم مستند قربانی کردن انسان در آیین های راز آلود / Human Sacrifice in the Occult Documentary / لینک
» فیلم مستند نقد هری پاتر / لینک مستقیم دانلود
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: